مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 15:302023-08-23اقتصادي

مدیران از خبرنگاران فرار نکنند/ افتتاح 1360 پروژه گیلان در هفته دولت


استاندار گیلان، خبرنگاران را پرچمدار حقیقت و بازگوکننده دغدغه ها دانست و متذکر شد: یک مدیر نباید از خبرنگار فرار کند و مطالبه گری خبرنگاران در کنار پاسخگویی مدیران معنا پیدا می کند.

- ایسنا/گیلان استاندار گیلان، خبرنگاران را پرچمدار حقیقت و بازگوکننده دغدغه ها دانست و متذکر شد: یک مدیر نباید از خبرنگار فرار کند و مطالبه گری خبرنگاران در کنار پاسخگویی مدیران معنا پیدا می کند.

اسدالله عباسی امروز در نشست صمیمی با خبرنگاران و اصحاب رسانه استان گیلان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی، باهنر، انصاری و نورانی، اظهار کرد: در هفته دولت امسال 1360 پروژه با بیش از 4000 میلیارد تومان اعتبار به بهره برداری خواهد رسید.

وی در ادامه از خبرنگاران به عنوان راویان اول یاد کرد و افزود: خبرنگاران در جمهوری اسلامی ایران رسالت سنگینی دارند و باید همواره مردم را در اولویت قرار دهند.

استاندار گیلان خبرنگاران را نماد تحول و آگاهی بخشی و دلسوزی و توانمندی دانست و تصریح کرد: شما سواد رسانه ای جامعه را ارتقا می بخشید و بسیاری از مردم و مسئولان، خبرها را از شما می گیرند و با واقعیت ها رو به رو می شوند.

عباسی، با بیان اینکه خبرنگاران به قلم تعهد دارند و درد و رنج مردم را به مسئولان انتقال می دهند، گفت: خبرنگاران دیده بان جامعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیران از خبرنگاران فرار نکنند/ افتتاح 1360 پروژه گیلان در هفته دولت

مدیران از خبرنگاران فرار نکنند/ افتتاح 1360 پروژه گیلان در هفته دولت