مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 05:402023-09-12بين الملل

محقق پارلمان انگلیس اتهام جاسوسی کردن برای چین را رد کرد


یک محقق پارلمان انگلیس که اخیرا رسانه های این کشور از دستگیر شدن او به اتهام جاسوسی برای چین خبر دادند، بر بی گناه بودنش و عدم هر گونه جاسوسی برای چین تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در پی گزارش رسانه های انگلیس درباره دستگیر شدن دو مرد شامل یک محقق مجلس عوام پارلمان به اتهام جاسوسی از سوی پلیس، وکلای این محقق در بیانیه ای گفتند، موکلشان بر بی گناه بودنش تاکید دارد.

به نوشته خبرگزاری فرانسه ، طبق این بیانیه ، این فرد که مقام های انگلیس هنوز هویتش را اعلام نکرده اند و طبق گزارش ها بین 20 تا 30 سال سن دارد، اتهام خود در خصوص جاسوسی برای چین را رد کرده است.

روز یکشنبه روزنامه ساندی تایمز انگلیس گزارش داد، یک محقق که برای مجلس عوام کار میکردده و همچنین یک مرد دیگر در ماه مارس به ظن جاسوسی برای دولت چین توسط پلیس انگلیس بازداشت شده اند.

  طبق گزارش ساندی تایمز، این محقق بر روی موضوعات مربوط به سیاست بین الملل کار می کرده و با چندین نماینده ارشد حزب محافظه کار ارتباط نزدیک و به اطلاعات حساس طبقه بندی شده نیز دسترسی داشته است.

  طبق گزارش رسانه های انگلیس، ریشی سوناک ، نخست وزیر این کشور در جریان شرکت در اجلاس گروه 20 در دهلی نو خطاب به لی کیانگ ، نخست وزیر چین مدعی شده که نگرانی های بسیار شدید از بابت مداخله چین در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محقق پارلمان انگلیس اتهام جاسوسی کردن برای چین را رد کرد

محقق پارلمان انگلیس اتهام جاسوسی کردن برای چین را رد کرد