مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 شهریور 1402 ساعت 09:202023-08-31ورزشي

کشف گوی های فلزی که از فضای میان ستاره ای آمده اند (+عکس)


تیم پروفسور لوب در طول این سفر حدود 700 گوی فلزی ریز پیدا کرد و 57 مورد تجزیه و تحلیل شده حاوی ترکیباتی هستند که با هیچ آلیاژ طبیعی یا ساخت دست انسان مطابقت ندارند، - کشف گوی های فلزی که از فضای میان ستاره ای آمده اند (+عکس) تیم پروفسور لوب در طول این سفر حدود 700 گوی فلزی ریز پیدا کرد و 57 مورد تجزیه و تحلیل شده حاوی ترکیباتی هستند که با هیچ آلیاژ طبیعی یا ساخت دست انسان مطابقت ندارند، اما این یافته ها هنوز به این موضوع پاسخ نمی دهند که کره ها منشأ مصنوعی یا طبیعی دارند.

اخیرا گزارشاتی از تیمی به رهبری فیزیکدان جنجالی، آوی لوب ، که در حال بررسی کف اقیانوس در سواحل پاپوآ گینه نو برای یافتن بقایای دو شهاب سنگی هستند منتشر شد.

در این گزارشات بیان شده بود که این محققان به دنبال شواهدی از حیات فرازمینی در اعماق دریا هستند.

تینا مزدکی_ دانشمندان ادعا می کنند که برای اولین بار کره های فلزی یافت شده در اعماق اقیانوس را تجزیه و تحلیل کردند، پروفسور آوی لوب ، فیزیکدان هاروارد، گفت که تجزیه و تحلیل اولیه قطعات فلزی که تیم او در ماه ژوئن از اقیانوس آرام به دست آورد، نشان می دهد که آنها از فضای میان ستاره ای آمده اند.

گفته میشود این گوی ها از بقایای یک شی شهاب مانند که در سواحل پاپوآ گینه نو در سال 2014 سقوط کرد، به دست آمد و حتی پروفسور لوب این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف گوی های فلزی که از فضای میان ستاره ای آمده اند (+عکس)

کشف گوی های فلزی که از فضای میان ستاره ای آمده اند (+عکس)