مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 21:552023-09-21سياسي

سازمان آموزش فنی و حرفه ای کاستی های آموزش و پرورش و دانشگاه ها را جبران می کند


نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، خلا و کاستی های آموزش و پرورش و دانشگاه ها را جبران می کند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، خلا و کاستی های آموزش و پرورش و دانشگاه ها را جبران می کند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدرضا میرتاج الدینی عصر پنجشنبه، 30 شهریورماه در هفتمین همایش مدیران ستادی و استانی آموزش فنی و حرفه ای کشور که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، اظهار کرد: دانش آموزان و دانشجویان فارغ التحصیل شده در کشور ما به جای کارآفرینی، طلب شغل می کنند، ازاین رو هرچند بیشتر از سازمان آموزش فنی و حرفه ای حمایت شود، به هدف اشتغال آفرینی و کارآفرینی نزدیکتر می شویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: آموزش مهارت های جدید و فناوری های نو در عرصه های مختلف باید جزو اولویت ها قرار گیرد.

وی گفت: آیت الله رییسی در شرایطی ریاست دولت را به دست گرفت که اقتصاد کشور دارای ویژگی های رکودی، رانتی و تورم بود و حتی وقتی آقای نوبخت، بودجه هشتم دولت روحانی را به مجلس آورد، در کمیسیون تلفیق به وی گفتم که طی این هشت سال، هیچکدام از مشکلات اصلی و اساسی از جمله ارز ترجیحی، اشتغال و مسکن در بودجه حل نشده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان آموزش فنی و حرفه ای کاستی های آموزش و پرورش و دانشگاه ها را جبران می کند

سازمان آموزش فنی و حرفه ای کاستی های آموزش و پرورش و دانشگاه ها را جبران می کند