مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 23:002023-09-04اقتصادي

تفاهم نامه راه اندازی آزمایشگاه مرجع معدنی جنوب شرق کشور امضا شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، رییس دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان در مراسم رونمایی از پوستر رویداد ملی توسعه صنایع پایین دستی مس رفسنجان گفت: - در مراسم رونمایی از پوستر رویداد ملی توسعه صنایع پایین دستی مس، تفاهم نامه راه اندازی آزمایشگاه مرجع معدنی جنوب شرق کشور بین مجتمع مس سرچشمه رفسنجان و دانشگاه، ولی عصر (ع) رفسنجان منعقد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، رییس دانشگاه ولی عصر (عج) رفسنجان در مراسم رونمایی از پوستر رویداد ملی توسعه صنایع پایین دستی مس رفسنجان گفت: در این دانشگاه قرار است با ارائه روش های علمی از خام فروشی مس جلوگیری شود.

رضا رنجبر کریمی، اظهار داشت: این دانشگاه دارای 284 عضو هیئت علمی است که بیشتر آن ها جزو برترین ها در سطح بین الملل هستند.

  او گفت: در این دانشگاه 90 مرکز رشد وجود دارد و در شرکت های دانش بنیان زیر مجموعه این دانشگاه تا کنون برای  600 نفر اشتغالزایی شده است.

وی  افزود: راه اندازی آزمایشگاه مرجع معدنی در جنوب شرق کشور در این دانشگاه یک اقدام مهم است، زیرا که  قبلاً نمونه های معدنی مس سرچشمه به تهران می رفت و پس از ماه ها نتیجه آن ارسال می شد، که با راه اندازی این آزمایشگاه نتایج با مدت زمان کمی به سرچشمه ارسال خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه راه اندازی آزمایشگاه مرجع معدنی جنوب شرق کشور امضا شد

تفاهم نامه راه اندازی آزمایشگاه مرجع معدنی جنوب شرق کشور امضا شد