مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 14:052023-08-28بين الملل

نشتی خطوط لوله نفت در گناوه مهار شد


مدیرعامل شرکت پایانه های نفت ایران گفت: ورود نفت به دریا از محل نشتی لوله نفتی در فاصله 2 مایلی بندر گناوه مهار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس غریبی ظهر دوشنبه در نشست با فرماندار گناوه گفت: در پی نشتی یکی از لوله های زیر دریایی نفت در فاصله 2 مایلی بندر گناوه و در عمق تقریبی 6 متری دریا، اولین اقدامات با تشکیل کمیته مدیریت بحران در جزیره خارگ و بسیج امکانات در کمتر از 24 ساعت انجام شد و ورود نفت به دریا مهار و محل نشتی نیز شناسایی شد.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفت ایران افزود: امکانات و تجهیزات دریایی در منطقه مستقر شده است و شناورهای سازمان بنادر و دریانوردی در حال جمع آوری آلودگی های نفتی در سطح دریا هستند.

وی گفت: با برنامه ریزی های انجام شده در نظر داریم تا با استقرار شناورهایی که برای تعمیر خطوط زیر دریایی مورد استفاده قرار می گیرد بتوانیم محل نشتی را تعمیر و خط را در سرویس عملیاتی قرار دهیم.

وی گفت: با توجه به اینکه این خط یکی از خطوط لوله ورودی به جزیره خارگ و لوله صادراتی نفت کشور محسوب می شود خوشبختانه با جا به جایی انجام شده هیچ گونه مشکلی در صادرات نفت کشور ایجاد نشده است.

مدیرعامل شرکت پایانه های نفت ایران گفت: با برنامه ریزی محل نشتی که جزیی است نیز تعمیر و طی 2 هفته آینده این خط وارد مدار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشتی خطوط لوله نفت در گناوه مهار شد

نشتی خطوط لوله نفت در گناوه مهار شد