مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 14:352023-08-23سياسي

مسیرهای حادثه خیز در خوزستان با مواکب حسینی پوشش داده شود


مسیرهای حادثه خیز در خوزستان با برپایی موکب، چراغ های هشدار دهنده، پلیس و رادارها پوشش داده تا از وقوع حوادث برای زوار حسینی جلوگیری شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اکبر حسینی محراب پیش از ظهر امروز چهارشنبه در نشست ستاد گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: هفته دولت اوج قله کاری ما است؛ شهیدان رجایی و باهنر این را به یادگار گذاشتند که کار با اخلاص، اثرش جاودان می ماند.

وی با اشاره به شعار هفته دولت امسال تحت عنوان دولت، مردم بیان کرد: در هفته دولت از واژه های تأثیرگذار، کارهای جدید و نو استفاده شود؛ باید کاری کنیم که مردم شریک باشند.

استاندار خوزستان افزود: رابطه دلی با مردم، نخبگان و فراموش شدگانی که در گذشته از ظرفیتشان استفاده می شد اما اکنون دیده نمی شوند، برقرار شود و ما به سراغ آنها برویم.

حسینی محراب با تاکید بر اینکه دستاوردهای دولت در قالب نمایشگاه برای مردم تشریح شود، تصریح کرد: تقسیم کاری میان فرمانداری ها، ادارات کل و شهرستان ها برای برگزاری نمایشگاه دستاورهای دولت صورت گیرد تا به گوش مردم برسد.

وی ادامه داد: ارتباط با کودکان و نوجوانان ضروری است در کنار غرفه ها نیز مکانی برای ارائه خوراک فرهنگی به کودکان و نوجوانان تعیین شود تا آنها با از دستاوردهای دولت آشنا شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسیرهای حادثه خیز در خوزستان با مواکب حسینی پوشش داده شود

مسیرهای حادثه خیز در خوزستان با مواکب حسینی پوشش داده شود