مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 09:152023-09-14سياسي

تشکل های صیادی در سیستان وبلوچستان نماد خدمت رسانی به جامعه صیادی هستند


تبیین وظایف و مسئولیت های بهره برداران بنادر صیادی استان و نمایندگان تشکل های صیادی و همچنین موضوع تعرفه صید ابلاغی برای بهبود وضعیت صید جنوب استان از مهمترین برنامه های راهبردی شیلات سیستان وبلوچستان است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان تبیین وظایف و مسئولیت های بهره برداران بنادر صیادی استان و نمایندگان تشکل های صیادی و همچنین موضوع تعرفه صید ابلاغی برای بهبود وضعیت صید جنوب استان از مهمترین برنامه های راهبردی شیلات سیستان وبلوچستان است.

مسوول هماهنگی امور معاونت صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان در گفت وگو با خبرنگار ایسنابه مقایسه خدمات نظام قبل و بعد انقلاب در حوزه صید و صیادی پرداخت و گفت: در قبل از انقلاب هیچ بندر و اسکله ماهیگیری در استان وجود نداشت اما بعد انقلاب شکوهمند اسلامی، ساخت بنادر صیادی در دستور کار قرار گرفت بطوریکه هم اکنون 8 بندر صیادی ، سه مرکز تخلیه صید ، 4 موج شکن چند منظوره شیلاتی در طول نوار 320 کیلومتری سواحل استان پراکنده شده اند.

عبدالرحمن پارسا به اشتغال بیش از 25هزار نفر از شهروندان استان در بخش صید و صیادی استان اشاره داشت و عنوان کرد: ناوگان صیادی استان مشتمل بر 965 فروند شناور لنج و 1425 فروند شناور قایق که در سال 1401 استحصال 285هزار تن انواع آبزیان از دریای عمان و اقیانوس هند ( آبهای دور) را رقم ز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکل های صیادی در سیستان وبلوچستان نماد خدمت رسانی به جامعه صیادی هستند

تشکل های صیادی در سیستان وبلوچستان نماد خدمت رسانی به جامعه صیادی هستند