مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 شهریور 1402 ساعت 13:502023-09-08اقتصادي

جزییات نحوه پرداخت حق بیمه اصحاب فرهنگ و هنر اعلام شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، در یادداشتی صندوق اعتباری هنر ضمن انتشار توضیحاتی درباره پرداخت یارانه ویژه برای متقاضیان بیمه درمان تکمیلی در سال 1402 بر ارائه حداکثری خدمات درمانی با حداقل هزینه پرداختی .

- صندوق اعتباری هنر با ارائه توضیحاتی درباره پرداخت یارانه ویژه متقاضیان بیمه درمان تکمیلی بر ارائه حداکثری خدمات درمانی با حداقل هزینه پرداختی برای بیمه شدگان تحت پوشش این مجموعه تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، در یادداشتی صندوق اعتباری هنر ضمن انتشار توضیحاتی درباره پرداخت یارانه ویژه برای متقاضیان بیمه درمان تکمیلی در سال 1402 بر ارائه حداکثری خدمات درمانی با حداقل هزینه پرداختی برای بیمه شدگان تحت پوشش این مجموعه تاکید کرد.

در توضیحات منتشر شده از سوی صندوق اعتباری هنر آمده است:اهتمام ویژه به سلامت جامعه فرهنگی و هنری کشور و توجه به نگرانی آن ها بابت هزینه های مختلف درمان از جمله مهم ترین اولویت های صندوق اعتباری هنر محسوب می شود که همواره بر این مهم تاکید و مورد پیگیر های مجدانه قرار گرفته است.

از این رو صندوق هنر، ضمن تأمین و پرداخت بیش از نیمی از حق بیمه اعضا، تلاش می کند تا با مشارکت شرکت های بیمه گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات نحوه پرداخت حق بیمه اصحاب فرهنگ و هنر اعلام شد

جزییات نحوه پرداخت حق بیمه اصحاب فرهنگ و هنر اعلام شد