مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 10:552023-08-28اجتماعي

بهره گیری از ناوگان «احتیاط» در عراق در صورت نیاز/ تردد زائران از 8 مرز کشور


رییس قرارگاه حمل و نقل مرزی اربعین با اشاره به اینکه در خاک عراق در 4 محور عملیات انجام می دهیم، گفت: در صورت پاسخگو نبودن تعداد ناوگان عراقی برای جابجایی زائران اربعین از ناوگان « احتیاط » در خاک عراق بهره می گیریم.

- بهره گیری از ناوگان احتیاط در عراق در صورت نیاز/ تردد زائران از 8 مرز کشور رییس قرارگاه حمل و نقل مرزی اربعین با اشاره به اینکه در خاک عراق در 4 محور عملیات انجام می دهیم، گفت: در صورت پاسخگو نبودن تعداد ناوگان عراقی برای جابجایی زائران اربعین از ناوگان احتیاط در خاک عراق بهره می گیریم.

مرتضی ضامنی در گفت وگو با ایسنا، در تشریح آخرین وضعیت حمل و نقل مرزی اربعین در مرزهای ورودی و خروجی کشور گفت: در قرارگاه مرزی اربعین زیرمجموعه ستاد مرکزی اربعین در وزارت کشور، وظیفه جابجایی زائرین از پایانه های حمل و نقل برون شهری و پارکینگ هایی که زائرین خودروهای شخصی خود را پارک می کنند را تا نقطه صفر مرزی برعهده داریم.

وی افزود: عملیات ما در 8 مرز ورودی و خروجی کشور خواهد بود که 2 مرز ورودی ریمدان و میرجاوه در استان سیستان و بلوچستان به عنوان مرزهای ورودی و 6 مرز مهران، خسروی، چذابه، شلمچه، باشماق، تمرچین به عنوان مرزهای خروجی ارائه خدمات داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره گیری از ناوگان «احتیاط» در عراق در صورت نیاز/ تردد زائران از 8 مرز کشور

بهره گیری از ناوگان «احتیاط» در عراق در صورت نیاز/ تردد زائران از 8 مرز کشور