مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 14:102023-08-29اقتصادي

فرصت در حال اتمام بانک ها برای اجرای دستور رییس جمهور درباره وام ازدواج


براساس دستور رییس جمهور و همچنین براساس وعده بانک مرکزی تا پایان شهریور باید منتظر حل مشکل در پرداخت وام ازدواج باشیم که در صورت عدم تحقق این مسئله بانک مرکزی موظف به پیگیری مدیران متخلف در این زمینه است.

- گروه سیاسی خبرگزاری فارس: براساس دستور رییس جمهور به بانک مرکزی می بایست صف متقاضیان وام قرض الحسنه ازدواج تا پایان تابستان سال جاری باید به صفر برسد ولی با توجه به اینکه چیزی تا پایان تابستان باقی نمانده، بسیاری از زوج های جوان از اینکه موفق به ثبت نام در سامانه مربوطه برای دریافت وام ازدواج، نشده اند گلایه دارند.

دستور رییس جمهور درباره تسهیل پرداخت وام ازدواج 14 تیرماه سال جاری دولت در نامه ای به رییس کل بانک مرکزی، دستورهای پنج گانه رییس جمهور درباره پرداخت وام ازدواج به متقاضیان را ابلاغ کرد که از آن جمله، صفر شدن صف وام ازدواج تا پایان تابستان امسال است؛ این یعنی تا تحقق این امر، فقط 40 روز فرصت برای بانک ها باقی مانده است.

همچنین در بند 3 این ابلاغیه رییس جمهور ازبانک مرکزی خواسته تا شعب بانک ها فراتر از دستورالعمل ها در اخذ تضامین، سخت گیری نکنند.

در نامه دولت که خطاب به محمد رضا فرزین رییس بانک مرکزی نوشته شده بود تکالیفی که رییس جمهور برای بانک مرکزی برای تسهیل در پرداخت وام ازدواج به متقاضیان مشخص کرده بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرصت در حال اتمام بانک ها برای اجرای دستور رییس جمهور درباره وام ازدواج

فرصت در حال اتمام بانک ها برای اجرای دستور رییس جمهور درباره وام ازدواج