مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 12:352023-09-10سياسي

300 اتوبوس در مشهد نیاز به نوسازی دارد


در حوزه اتوبوسرانی 1750 اتوبوس، میدل باس و مینی بوس در مشهد فعالیت دارند که بیش از 1300 دستگاه آن ناوگان اتوبوس است و حدود 300 اتوبوس نیاز به نوسازی دارد که نوسازی آن ها نیز عنایت ویژه شما را می طلبد.

- ایسنا/خراسان رضوی شهردار مشهد گفت: در حوزه اتوبوسرانی 1750 اتوبوس، میدل باس و مینی بوس در مشهد فعالیت دارند که بیش از 1300 دستگاه آن ناوگان اتوبوس است و حدود 300 اتوبوس نیاز به نوسازی دارد که نوسازی آن ها نیز عنایت ویژه شما را می طلبد.

محمدرضا قلندر شریف امروز 19 شهریورماه، در آیین رونمایی از 125 دستگاه ون و 25 دستگاه اتوبوس که در عرصه صبحگاه سابق ارتش برگزار شد، خطاب به وزیر کشور اظهار کرد: اتوبوس ها و ون هایی که امروز رونمایی می شود همان هایی است که دستور داده بودید به شهرداری مشهد تحویل داده شود.

این اتوبوس ها و ون ها به قدوم زائران پیاده ای که به مرز اعزام شدند، متبرک است، این دستگاه ها زائران را سرویس دهی کردند و بازگشتند.

وی با بیان اینکه در مشهد چهار خط قطار شهری داریم، عنوان کرد: دو مسیر بهره برداری شده و خط سه و چهار باقی مانده که فاز یک خط سه از میدان شهدا تا پایانه مسافربری سال آینده به بهره برداری خواهد رسید، این خط تا درب باب الجواد(ع) حرم مطهر سرویس دهی می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

300 اتوبوس در مشهد نیاز به نوسازی دارد

300 اتوبوس در مشهد نیاز به نوسازی دارد