مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 شهریور 1402 ساعت 14:002023-09-17اجتماعي

خدمات رسانی 110 دستگاه اتوبوس و مینی بوس در طرح سرویس مدارس سنندج


110 دستگاه اتوبوس و مینی بوس و 250 دستگاه تاکسی در طرح سرویس مدارس در سنندج ارائه خدمت می کنند.

- ایسنا/کردستان شهردار سنندج گفت: 110 دستگاه اتوبوس و مینی بوس و 250 دستگاه تاکسی در طرح سرویس مدارس در سنندج ارائه خدمت می کنند.

سیدانور رشیدی، امروز در نشست شورای آموزش و پرورش و شورای پشتیبانی سوادآموزی استان در سنندج، اظهار کرد: هر ساله با نزدیک شدن به فصل پاییز و بازگشایی مدارس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج در راستای رفاه حال دانش آموزان تمهیدات لازم را برای ساماندهی سرویس های مدارس در دستور کار قرار می دهد.

وی افزود: در همین راستا از ابتدای مرداد ماه جلسات متعددی با شرکت های مینی بوس رانی سطح شهر برای ثبت نام برای سرویس دهی مدارس انجام شد.

شهردار سنندج بیان کرد: در مجموع 100 دستگاه مینی بوس، 10 دستگاه اتوبوس، 10 آژانس تاکسی تلفنی درون شهری در طرح سرویس مدارس در سنندج ارائه خدمت می کنند.

وی تصریح کرد: در نخستین روز از بازگشایی مدارس و دانشگاه ها ناوگان حمل و نقل عمومی به صورت رایگان به دانش آموزان و دانشجویان خدمات ارائه می کند.

به گفته شهردار سنندج، باهدف نظارت هرچه بیشتر بر عملکرد سرویس های مدارس کمیته نظارت متشکل از واحد بازرسی این سازمان و راهنمایی و رانندگی تشکیل شده و به صورت هفتگی از سرویس مدارس سرکشی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خدمات رسانی 110 دستگاه اتوبوس و مینی بوس در طرح سرویس مدارس سنندج

خدمات رسانی 110 دستگاه اتوبوس و مینی بوس در طرح سرویس مدارس سنندج