مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 شهریور 1402 ساعت 14:552023-09-01سياسي

افزایش هشت هزار تی ای یو به ظرفیت نگهداری و ترانزیت کانتینر


با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان ملی استاندارد هشت هزار تی ای یو به ظرفیت نگهداری و ترانزیت کانتینر بندر شهید رجایی اضافه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، طرح های تعمیرات اساسی محور 4 بندر شهید رجایی و پایانه ترانزیت و صادراتی با حضور مهدی اسلام پناه معاون رییس جمهور و رییس سازمان ملی استاندارد صبح جمعه در بندر شهید رجایی افتتاح و به بهره برداری رسید.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بندر شهید رجایی جزو مهم ترین بندر اقتصادی کشور است و یکی از موضوعات بسیار مهمی که در این بندر اهمیت دارد موضوع افزایش ظرفیت است که خوشبختانه با کمک بخش خصوصی توانستیم ظرفیت های بسیار خوبی را در بندر ایجاد کنیم.

حسین عباس نژاد در خصوص پایانه ترانزیت و صادراتی گفت: این طرح با 128 هزار و 633 متر مربع مساحت به عنوان محوطه نگهداری و ترانزیت کانتینر توسط بخش خصوصی تامین اعتبار شده که شامل انبار و محوطه نگهداری کانتینر است.

وی ادامه داد: با بهره برداری از این طرح هشت هزار تی ای یو به ظرفیت نگهداری و ترانزیت کانتینر در بندر شهید رجایی که 145 هزار تی ای یو است، اضافه خواهد شد که می تواند سرعت عملیات بندری را بیشتر کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش هشت هزار تی ای یو به ظرفیت نگهداری و ترانزیت کانتینر

افزایش هشت هزار تی ای یو به ظرفیت نگهداری و ترانزیت کانتینر