مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 09:202023-09-13پزشكي

اختلالات جنسی با درمان زودهنگام درمان پذیر است


یک مشاور و درمانگر اختلالات جنسی گفت: بر اساس پژوهش ها حدود 30 درصد افراد در جوامع مختلف به یکی از انواع اختلالات جنسی مبتلا هستند که این گونه اختلالات با مراجعه و درمان زود هنگام و صحیح در بسیاری از موارد درمان پذیر است.

- ایسنا/اصفهان یک مشاور و درمانگر اختلالات جنسی گفت: بر اساس پژوهش ها حدود 30 درصد افراد در جوامع مختلف به یکی از انواع اختلالات جنسی مبتلا هستند که این گونه اختلالات با مراجعه و درمان زود هنگام و صحیح در بسیاری از موارد درمان پذیر است.

محمدحسین اخوان تقوی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: شناخت، تشخیص و درمان مشکلات و اختلالات جنسی به گونه ای مؤثر می تواند سبب کاهش پدیده شوم طلاق و در نهایت بهبود سلامت عمومی شود که این موضوع مهم و بنیادی چندان مورد توجه قرار نگرفته است.

وی افزود: افزایش نرخ طلاق در جامعه پیامدهای ناهنجار فردی و اجتماعی را به همراه دارد و آمارها نشان می دهد که حدود 50 درصد طلاق ها در ایران به علت مسائل و اختلالات جنسی است.

یک مشاور و درمانگر اختلالات جنسی، تصریح کرد: اختلالات جنسی مجموعه وسیعی از کژکارکردی های جنسی، انحراف و ملال جنسیتی را شامل می شود که به دنبال آنها رضایت مرد و زن از رابطه زناشویی کاهش می یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلالات جنسی با درمان زودهنگام درمان پذیر است

اختلالات جنسی با درمان زودهنگام درمان پذیر است