مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 31 شهریور 1402 ساعت 10:502023-09-22سياسي

رمز موفقیت در جنگ ترکیبی مقاومت و صبر است


نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به جنگ ترکیبی که دشمن راه انداخته است، رمز موفقیت در این جنگ را مقاومت و صبر دانست.

- ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به جنگ ترکیبی که دشمن راه انداخته است، رمز موفقیت در این جنگ را مقاومت و صبر دانست.

آیت الله لطف الله دژکام امروز، 31 شهریورماه در رژه نیروهای مسلح در شیراز گفت: بنابه فرموده رهبر معظم انقلاب اگر در جنگ ترکیبی که دشمن راه انداخته، مقاومت کنیم و صبور باشیم صحنه های دیگری از افتخار را خواهیم آفرید که برای نسل آینده ما موجب سربلندی خواهد بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امام جمعه شیراز با گرامیداشت هشت سال حماسه دفاع مقدس و درود به روح امام خمینی (ره) و شهدا، گفت: تاریخ برای کسانی که درس بگیرند، عبرت آینده ها خواهد بود و 8 سال مقاومت، ایستادگی و صبر با همه سختی ها و تلخی ها گذشت و عزت، عظمت و سرافرازی را برای اسلام و ایران به یادگار گذاشت.

آیت الله دژکام با اشاره به اینکه امروز یگان های نظامی و انتظامی در عرصه امتحان دیگری و متفاوتی هستند، اظهار کرد: این امتحان در نزدیکی قله های فتح و پیروزی این ملت است و مقاومت در مقابل توطئه های دشمن، نقشه های شوم آن ها را خنثی می کند از این رو به همه دشمنان ایران و اسلام پیام می دهیم که مسلمانان و منتظران امام زمان (عج) نمی گذراند به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رمز موفقیت در جنگ ترکیبی مقاومت و صبر است

رمز موفقیت در جنگ ترکیبی مقاومت و صبر است