مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 12:002023-08-23پزشكي

رونمایی از سردیس یکی از مفاخر چشم پزشکی کشور در روز پزشک


آیین رونمایی از سردیس دکتر «ضیاالدین یزدیان» استاد چشم پزشکی به مناسبت روز پزشک با حضور خانواده دکتر یزدیان، مدیرعامل سازمان زیباسازی، شهردار منطقه 11، - آیین رونمایی از سردیس دکتر ضیاالدین یزدیان استاد چشم پزشکی به مناسبت روز پزشک با حضور خانواده دکتر یزدیان، مدیرعامل سازمان زیباسازی، شهردار منطقه 11، رییس بیمارستان فارابی و جمعی از پزشکان و اصحاب رسانه در میدان قزوین مقابل بیمارستان فارابی برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رضا صیادی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از رونمایی سردیس ضیاالدین یزدیان همزمان با سالروز بزرگداشت ابوعلی سینا و روز پزشک در میدان قزوین مقابل بیمارستان فارابی خبر داد و گفت: ضیا الدین یزدیان از چهره های ماندگار پزشکی و بنیان گذار جراحی انحراف چشم کودکان در بیمارستان فارابی بودند که کودکان بسیاری را در این سال ها درمان کرده اند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی افزود: مرحوم یزدیان از مفاخر ناشناخته چشم پزشکی بودند و تلاش سازمان زیباسازی نیز معرفی فرهیختگان کمتر شناخته شده است.

بر اساس گزارش سایت شهر، این سردیس از جنس بتن گلاسه با پایه های سنگی در ابعاد 90 سانتی متر ارتفاع با هنرمندی علی حاجی مرادی در میدان قزوین مقابل بیمارستان فارابی محل کار ضیاالدین یزدیان جانمایی و نصب شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از سردیس یکی از مفاخر چشم پزشکی کشور در روز پزشک

رونمایی از سردیس یکی از مفاخر چشم پزشکی کشور در روز پزشک