مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 09:352023-09-19سياسي

مجلس با کلیات طرح تغییر قانون کنکور موافقت کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی، ادامه رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد طرح یک فوریتی الحاق یک ماده به قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور مصوب 10 شهریورماه .

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی علی رغم مخالفت دولت و شورای عالی انقلاب فرهنگی با کلیات طرحی موافقت کردند که در صورت تصویب نهایی آن قانون مربوط به برگزاری کنکور تغییر می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس شورای اسلامی، ادامه رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری در مورد طرح یک فوریتی الحاق یک ماده به قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور مصوب 10 شهریورماه 1392 در دستور کار قرار گرفت و از 218 نماینده مجلس، 125 نماینده با کلیات این طرح موافقت و 82 نماینده مخالفت کردند و 4 نماینده نیز رای ممتنع دادند.

خضریان: با طرح مجلس مخالفم باید جلوی مافیای کنکور بیاستیم علی خضریان به عنوان نماینده مخالف این طرح گفت: در این طرح بار دیگر سوابق تحصیلی قید شده و تغییری صورت نگرفته است.

از طرفی در این طرح سوابق تحصیلی دیده شده در حالی که باید جلوی مافیای کنکور بایستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس با کلیات طرح تغییر قانون کنکور موافقت کرد

مجلس با کلیات طرح تغییر قانون کنکور موافقت کرد