مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 12:402023-08-29سياسي

ترویج فرهنگ اربعین درمان چالش های جامعه جهانی است


بیرجند_ مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: ترویج فرهنگ اربعین درمان چالش های جامعه جهانی است.

- حجت الاسلام حجت سالاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: حماسه ارزشمند و با برکت پیاده روی اربعین نمادی از رفتار قرآنی جامعه دینی در راستای عمل به آیه شریفه قل لا اسالکم علیه اجرا الا الموده فی القربی نمایش چهره ای از عشق و مهر و محبت و مودت به امام که در قالب های مختلف میزبانی و مهربانی خادم و زائر در مسیر زیارت و در شکل های متنوع از مبدا تا مبدا، ظهور و بروز می کند.

وی تصریح کرد: خداوند تبارک و تعالی دل های مشتاقان حق و حقیقت را بیشتر متمایل به این مرکز پرجاذبه حماسه، عرفان و بصیرت می کند تا آنان که هر ساله با شکوه بیشتری با تاسی به جابربن عبدالله انصاری قدم در این مسیر پیاده روی بگذارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: سال به سال اندوخته های معرفتی و اعتقادی عمیق تر و انگیزه ولایتمداری و دشمن شناسی بیشتری افرادی که در این حماسه پیاده روی شرکت دارند، کسب می کنند.

سالاری افزود: فارغ از فضیلت ها و برکاتی که به لحاظ فردی و اجتماعی در این مسیر بیان شده که در نوع خود بی نظیر می باشد، می توان گفت خداوند علی اعلی زائران سیدالشهدا را در سطحی فوق العاده و حتی فراطبیعی تکریم کرده و حق هم همین است چرا که انجام وظیفه بند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج فرهنگ اربعین درمان چالش های جامعه جهانی است

ترویج فرهنگ اربعین درمان چالش های جامعه جهانی است