مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 11:502023-08-26اجتماعي

توانمندسازی و ایجاد فرصت شغلی برای 1300 خانواده کودکان کار و خیابان پایتخت


مدیر عامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با تأکید بر اینکه یکی از راهکارهای رفع پدیده کودک کار و خیابان، توانمندسازی خانواده های این کودکان است، - مدیر عامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران با تأکید بر اینکه یکی از راهکارهای رفع پدیده کودک کار و خیابان، توانمندسازی خانواده های این کودکان است، گفت: از سال 1400 تاکنون، یک هزار و 300 خانواده کودک کار و خیابان در 34 مرکز پویاشهر، تحت پوشش طرح توانمندسازی قرار گرفته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد احمدی صدر با اعلام اینکه بسیاری از والدین کودکان کار و خیابان در کلانشهر تهران به دلیل نداشتن مهارت، در کسب درآمد ناموفق هستند، تصریح کرد: وقتی خانواده ها نمی توانند درآمد کسب کنند، مجبور می شوند کودکان را به کارهای اجباری وا دارند.

وی ادامه داد: به منظور برخورد با کار اجباری کودکان، در دوره کنونی مدیریت شهری تلاش کردیم تا برای کاهش آسیب های اجتماعی در حوزه کودکان کار و خیابان، ابتدا خانواده ها توانمند شوند.

احمدی صدر در تشریح روند توانمندسازی خانواده کودکان کار و خیابان گفت: این طرح توانمندسازی خانواده های کودکان کار و خیابان در 34 مرکز پویا شهر پایتخت به همت مددکاران در حال اجرا است که در سال 1400 موفق شدیم 545 خانواده، در سال 1401 نیز 462 خانواده و در ماه های ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توانمندسازی و ایجاد فرصت شغلی برای 1300 خانواده کودکان کار و خیابان پایتخت

توانمندسازی و ایجاد فرصت شغلی برای 1300 خانواده کودکان کار و خیابان پایتخت