مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 13:402023-08-23سياسي

شرکت 2400 مازندرانی در آزمون جامع استانداردهای مهارتی کار ودانش


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از شرکت بیش از دو هزار و 400 نفر در آزمون های عملی و نظری جامع استانداردهای مهارتی کار و دانش در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احسان آهنگر ظهر چهارشنبه در حاشیه برگزاری چهل و یکمین آزمون ادواری و سومین آزمون جامع استانداردهای مهارتی کار و دانش در دانشگاه فرهنگیان ساری اظهار کرد: یکی از مقوله هایی که هر دستگاهی برای پیشبرد اهداف خود باید داشته باشد تا به یک نقطه ای از اعتلا برسد بحث آموزش بوده که شاید در بعضی از مقاطع مورد غفلت واقع شده است.

وی اهداف برگزاری این آزمون ها را ارتقا سطح آموزه ای هنری، ایجاد بسترهای لازم برای جذب فارغ التحصیلان به بازار کار و ایجاد اشتغال مولد در حوزه فرهنگ و هنر و فراگیر شدن آزمون های مهارتی عنوان کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران اضافه کرد: جوانان ما داوطلب حضور در عرصه های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و هنری هستند و اگر قرار باشد به نحو مطلوب بهره وری از نیروی انسانی را داشته باشیم راهی جز برگزاری دوره های آموزشی نداریم.

آهنگر ادامه داد: هرچه در عرصه آموزش پشتکار بیشتری داشته باشیم قطعاً بهره وری ما از نیروی های متخصص و مجرب بیشتر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت 2400 مازندرانی در آزمون جامع استانداردهای مهارتی کار ودانش

شرکت 2400 مازندرانی در آزمون جامع استانداردهای مهارتی کار ودانش