مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 17:502023-08-30اقتصادي

تولید سالانه 1200 تن ژلاتین حلال در مشهد


مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی در آیین افتتاحیه بزرگترین کارخانه تولید ژلاتین حلال در کشور گفت: ژلاتین مصارف متعددی داشته و مصرف کشور 10 هزار تن در سال است که کارخانه ژلاتین آریا توانایی تولید 1200 تن در سال را دارد و امیدواریم با همت مسئولان .

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های خراسان رضوی در آیین افتتاحیه بزرگترین کارخانه تولید ژلاتین حلال در کشور گفت: ژلاتین مصارف متعددی داشته و مصرف کشور 10 هزار تن در سال است که کارخانه ژلاتین آریا توانایی تولید 1200 تن در سال را دارد و امیدواریم با همت مسئولان ظرفیت تولید ژلاتین را در جهت تأمین نیاز کشور افزایش دهیم.

محمدرضا تازیکی امروز، 8 شهریور ماه، در آیین افتتاحیه بزرگترین کارخانه تولید ژلاتین حلال در کشور اظهار کرد: ژلاتین مصارف متعددی داشته و مصرف کشور 10 هزار تن در سال است که کارخانه ژلاتین آریا توانایی تولید 1200 تن در سال را دارد و امیدواریم با همت مسئولان ظرفیت تولید ژلاتین را در جهت تأمین نیاز کشور افزایش دهیم.

وی در تشریح برنامه های سازمان همیاری شهرداری های استان خاطرنشان کرد: این سازمان با برنامه ریزی صورت گرفته قطعا در حوزه مسکن سازی در جهت کمک به دولت ورود خواهد کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید سالانه 1200 تن ژلاتین حلال در مشهد

تولید سالانه 1200 تن ژلاتین حلال در مشهد