مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 15:202023-09-21سياسي

همدان میزبان دوازدهمین نمایشگاه ملی «کتاب دفاع مقدس و مقاومت»


معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: دوازدهمین نمایشگاه ملی «کتاب دفاع مقدس و مقاومت» از 15 تا 21 مهرماه در همدان برگزار می شود.

- ایسنا/همدان معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت از 15 تا 21 مهرماه در همدان برگزار می شود.

سرهنگ کامران کریمی درباره هدف از برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: برپایی دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت در راستای دومین کنگره ملی 8000 شهید استان همدان بوده و هدف از برگزاری آن توسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی و انتقال روحیه جهاد و مقاومت است.

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تأکید کرد: در این نمایشگاه آثار ناشرانی از سراسر کشور که در حوزه های دفاع مقدس، مقاومت و انقلاب اسلامی کتاب فعالیت دارند، به نمایش گذاشته می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سپاه همدان، وی با تأکید بر اینکه در این نمایشگاه برای همه سلیقه ها و همه سطوح علمی کتاب به نمایش گذاشته خواهد شد، گفت: علاوه برخانواده ها، کتاب هایی ویژه کودک و نوجوان نیز در این این نمایشگاه وجود دارد.

کریمی با بیان اینکه این نمایشگاه به مدت یک هفته برگزار خواهد شد، افزود: دوازدهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس و مقاومت از روز شنبه 15 مهر تا ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همدان میزبان دوازدهمین نمایشگاه ملی «کتاب دفاع مقدس و مقاومت»

همدان میزبان دوازدهمین نمایشگاه ملی «کتاب دفاع مقدس و مقاومت»