مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 شهریور 1402 ساعت 12:552023-09-18اقتصادي

هوش مصنوعی بهتر از انسان شهرسازی می کند


آنها یک سیستم هوش مصنوعی را برای مقابله با خسته کننده ترین و محاسباتی ترین وظایف برنامه ریزی شهری توسعه دادند و دریافتند که این سیستم، نقشه های شهری بهینه ای تولید می کند که در سه معیار دسترسی به خدمات و فضاهای سبز و سطح ترافیک در شهرسازی، - مطالعه جدیدی از پژوهشگران دانشگاه شینهوا(Tsinghua) در چین نشان می دهد که چگونه فناوری یادگیری ماشینی در کسری از زمان می تواند طرح بندی های فضایی کارآمدتری نسبت به انسان ها ایجاد کند.

  یو ژنگ دانشمند اتوماسیون و همکارانش می خواستند راه حل های جدیدی برای بهبود شهرهای ما بیابند که به سرعت در حال شلوغ شدن هستند.

  آنها یک سیستم هوش مصنوعی را برای مقابله با خسته کننده ترین و محاسباتی ترین وظایف برنامه ریزی شهری توسعه دادند و دریافتند که این سیستم، نقشه های شهری بهینه ای تولید می کند که در سه معیار دسترسی به خدمات و فضاهای سبز و سطح ترافیک، حدود 50 درصد بهتر از طراحی های انسانی عمل می کند.

  ژنگ و همکارانش که از مقیاس کوچک شروع کردند، به مدل خود دستور دادند که مناطق شهری را فقط در وسعت چند کیلومتر مربع طراحی کند.

  این سیستم هوش مصنوعی پس از دو روز آموزش و با استفاده از چندین شبکه عصبی، به دنبال طرح بندی جاده ها و کاربری زمین ایده آل بود تا با مفهوم شهر 15 دقیقه ای و سیاست ها و نیازهای برنامه ریزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوش مصنوعی بهتر از انسان شهرسازی می کند

هوش مصنوعی بهتر از انسان شهرسازی می کند