مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 شهریور 1402 ساعت 12:102023-09-04اقتصادي

بهره برداری از 5 حلقه چاه میدان نفتی کبود


مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: مهم ترین نکته در دولت سیزدهم، اعتماد به توان داخلی است که نشان داد می توان با اتکا به این توان، تحریم ها را شکست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، علیرضا دانشی روز یکشنبه (12 شهریورماه) در آیین بهره برداری از طرح توسعه میدان نفتی کبود در سالن اجتماعات سد کرخه اندیمشک، با قدردانی از تلاش همه کارکنان صنعت نفت جنوب گفت: از آغاز شکل گیری دولت سیزدهم، نگاه جدیدی در کشور حاکم شد و آن تلاش برای ایجاد تغییر به نفع کشور با اتکا به توان داخلی است.

وی افزود: در 6 ماه نخست دولت سیزدهم، برنامه ریزی ها به سرعت انجام شد و توانستیم در کمترین زمان ممکن خود را برای تغییرهای بزرگ آماده کنیم و با ثبت رکوردی جدید خود را برای شرایط بازگشت به پیش از تحریم ها آماده کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب با اشاره به اهمیت پروژه توسعه 28 مخزن گفت: متأسفانه در دولت پیش بعضی از پروژه های توسعه متوقف شده بود که با روی کار آمدن دولت سیزدهم، توسعه میدان ها به خصوص کمتر توسعه یافته در برنامه کاری قرار گرفت.

دانشی ادامه داد: میدان نفتی کبود با دارا بودن دو مخزن بنگستان و آسماری، از جمله میدان های کمتر توسعه یافته بود که با کمک پیمانکار داخلی و تجهیزات داخلی، در برنامه کاری قرار گرفت که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از 5 حلقه چاه میدان نفتی کبود

بهره برداری از 5 حلقه چاه میدان نفتی کبود