مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 16:252023-09-12اقتصادي

لزوم تثبیت حدود اراضی زراعی در استان اردبیل


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: تثبیت حدود اراضی زراعی و تسریع در صدور اسناد اراضی کشاورزی استان اردبیل لازم بوده و ضرورت دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلال آفاقی بعد از ظهر سه شنبه در بازدید از اراضی استان اظهار کرد: تثبیت حدود اراضی زراعی، تسریع در صدور اسناد اراضی کشاورزی و شناسنامه دار شدن تمامی اراضی کشاورزی و ملی استان اردبیل لازم و ضروری است.

وی با اشاره به اهمیت اجرای قانون حدنگار و از سویی حفظ کاربری یکپارچه پهنه های زراعی افزود: با توجه به نقش این قوانین در تأمین امنیت غذایی و امرار معاش خانوارهای روستایی حائز شرایط و نقش صدور اسناد اراضی کشاورزی در تسهیل ارائه خدمات به کشاورزان و جلوگیری از تضییع حقوق آنها و تثبیت مالکیت و جلوگیری از اختلافات اراضی زراعی، واگذاری اراضی مازاد متصرفی زارعین استان و صدور اسناد مالکیت برای زارعین متصرف واجدالشرایط مورد تاکید است.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل با اعلام ضرورت تحصیل حقوق دولتی در کنار تأمین حقوق زارعین متصرف اراضی مزروعی خالصه ادامه داد: تسریع در صدور اسناد اراضی کشاورزی و شناسنامه دار شدن تمامی اراضی کشاورزی و ملی در استان اردبیل ضرورت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تثبیت حدود اراضی زراعی در استان اردبیل

لزوم تثبیت حدود اراضی زراعی در استان اردبیل