مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 شهریور 1402 ساعت 12:252023-08-25اقتصادي

شرط افزایش 2 برابری وام ودیعه مسکن


اوایل خردادماه امسال نمایندگان مجلس در جریان رسیدگی به طرح دو فوریتی کنترل و ساماندهی اجاره مسکن، با پرداخت وام کمک ودیعه مسکن 200 میلیون تومانی (ماده 11) به مستأجران موافقت کردند.

- اوایل خردادماه امسال نمایندگان مجلس در جریان رسیدگی به طرح دو فوریتی کنترل و ساماندهی اجاره مسکن، با پرداخت وام کمک ودیعه مسکن 200 میلیون تومانی (ماده 11) به مستأجران موافقت کردند.

مشاور وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تصویب افزایش دو برابری وام ودیعه مسکن، گفت: این وام پس از تایید شورای نگهبان ابلاغ می شود.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، سیدجواد سادات فیرزنی با اشاره به 2 برابر شدن وام ودیعه مسکن اظهار کرد: در این راستا نیاز بود در سطح استان ها یک پیگیری ویژه از شبکه های استانی انجام شود.

  وی ادامه داد: این موضوع در جلسه هشتم شورای عالی مسکن مطرح و قرار شد استانداران به عنوان رییس شورای مسکن استان ها و مدیران کل راه و شهرسازی استان ها جلسه ای ویژه ای را با شبکه بانکی برای وام ودیعه مسکن برگزار کنند.

  وی همچنین با بیان این که مردم انتظار دارند نظرات و شکایات خود را مشاوران املاک مطرح کنند، یادآور شد: با ظرفیتی وزارت صمت ایجاد کرده و به زودی رونمایی می شود، مردم می توانند از طریق سامانه نظارت از مشاور املاک شکایت کنند یا جواز -مشاوران املاک- را به صورت برخط ببی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط افزایش 2 برابری وام ودیعه مسکن

شرط افزایش 2 برابری وام ودیعه مسکن