مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 شهریور 1402 ساعت 16:502023-09-05حوادث

ترافیک در محورهای گیلان سنگین اما روان است


رییس پلیس راه گیلان از اعمال محدودیت ترافیکی در محور قدیم رشت- قزوین و آستارا- اردبیل خبر داد و گفت: ترافیک در محورهای گیلان سنگین اما روان است.

- سرهنگ جاور صفاری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: محدودیت ترافیکی در محور قدیم رشت- قزوین و آستارا- اردبیل اعمال می شود.

وی افزود: با توجه به تقارن تعطیلات اربعین حسینی (ع) و تعطیلات آخر هفته برای افزایش ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت عبور و مرور تمامی تریلرها و کامیون ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز سه شنبه 14 شهریور ماه و از ساعت صبح 8 تا 24 روزهای چهارشنبه و جمعه 15 و 17 شهریور ماه در محور قدیم رشت - قزوین و بالعکس ممنوع است.

سرهنگ جاور صفاری با تاکید بر همکاری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان و همچنین اداره گمرک و بنادر و کشتیرانی در صدور نکردن بارنامه و تحویل بار به ناوگان حمل و نقل باربری در ایام تعیین شده ادامه داد: هماهنگی بین دستگاهی در تسهیل عبور مرور به ویژه در محور رشت - لوشان محدوده سراوان تا امامزاده هاشم و شهر رودبار دارد وی با بیان اینکه در حال حاضر ترافیک در جاده های استان سنگین، اما روان است، اضافه کرد: رانندگان با رعایت کامل قوانین راهنمایی و رانندگی، سرعت مطمئنه و رعایت حد فاصله از هرگونه حرکات پرخطر در زمان را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک در محورهای گیلان سنگین اما روان است

ترافیک در محورهای گیلان سنگین اما روان است