مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 18:562023-08-26اقتصادي

سریال بی پایان قطعی آب در تبریز ادامه دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، قطعی و افت فشار مکرر آب شرب همچنان در برخی از مناطق شهرک باغمیشه همچنان در چند روز گذشته باعث گلایه مندی و نارضایتی مردم شده است.

افت فشار در مناطق کوچه باغ و قره آغاج تبریز  نیز به مناطق باغمیشه در چند روز گذشته اضافه شده و این مناطق نیز در روزهای گذشته با افت فشار و قطعی چندین ساعته آب مواجه بودند.

گرچه در مصاحبه های مختلف از مسئولان استانی به موضوع تامین کسری آب تاکید شده اما به نظر می رسد که قطعی آب در تبریز سریال بی پایانی است که بنا نیست در تابستان امسال به بخش پایانی برسد.

یوسف غفارزاده مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان شرقی در گفت وگو با خبرنگاران اعلام کرده بود مشکل کمبود آب نداریم مشکل توزیع آب داریم.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به تنش آبی در استان گفت: ای که در یک شهر یا روستا مردم چند روز به آب دسترسی نداشته باشند قابل قبول نیست و مسؤولان با همکاری همدیگر باید در رفع مشکل مردم جدی باشند.

مسؤولان حوزه آب آذربایجان شرقی در حالی بارها و بارها مدعی مدیریت تنش آبی در استان و به ویژه تبریز شده اند که قطعی های طولانی مدت آب در 30 روز اخیر سایه سنگینی بر صحت این ادعاها انداخته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سریال بی پایان قطعی آب در تبریز ادامه دارد

سریال بی پایان قطعی آب در تبریز ادامه دارد