مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 08:552023-09-10سياسي

راهیابی 13 نفر از خراسان شمالی به مرحله کشوری مسابقات ملی مهارت


مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی از راه یابی 13 جوان ماهر استان به مرحله کشوری بیست و یکمین دوره مسابقات ملی مهارت خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، مهدی رحمدل، مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی در گفت وگو با رسانه ها اظهار کرد: کشف استعداد های حرفه ای جوانان وایجاد فرصت مناسب جهت شکوفایی مهارت ها، شناسایی و معرفی افراد ماهر و نخبه به صنایع و بنگاه های اقتصادی، ایجاد فرصتی مناسب برای تبادل اطلاعات فنی و تجارب حرفه ای بین جوانان، ایجاد انگیزش در جوانان برای کسب مهارت، فراهم کردن فرصت مناسب جهت رقابت سالم بین جوانان کشور از جمله اهداف برگزاری مسابقات ملی مهارت می باشد.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در 41 رشته و 6 گروه تخصصی برگزار می شود، گفت: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات 27 تیرماه سال جاری جهت 62 نفر از متقاضیان در 13 حرفه مهارتی برای 42 نفر از آقایان و 20 نفر از بانوان در استان برگزار شد.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان شمالی افزود : مرحله استانی مسابقات نیز 11 مرداد ماه با حضور 45 نفر از برترین های مرحله شهرستانی با حضور 31 نفر از آقایان و 14 نفر از بانوان برگزار و 13 نفر از جوانان ماهر استان به مرحله کشوری مسابقات راه یافتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهیابی 13 نفر از خراسان شمالی به مرحله کشوری مسابقات ملی مهارت

راهیابی 13 نفر از خراسان شمالی به مرحله کشوری مسابقات ملی مهارت