مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 11:402023-09-11سياسي

تجلیل از مدیران 144 «مدرسه همدل»


معاون فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل گفت: در آستانه شروع سال تحصیلی از مدیران 144 «مدرسه همدل» که همکاری نزدیکی را با کمیته امداد در سالتحصیلی جاری داشتند تجلیل و قدردانی شد.

- اردبیل- معاون فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل گفت: در آستانه شروع سال تحصیلی از مدیران 144 مدرسه همدل که همکاری نزدیکی را با کمیته امداد در سالتحصیلی جاری داشتند تجلیل و قدردانی شد.

صفر توحیدی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: 144 مدرسه در استان اردبیل اعم از مدارس غیردولتی و هیئت امنایی در طول سال تحصیلی نزدیک ترین تعامل و همکاری را با کمیته امداد داشتند که ما به صورت نمادین از 12 مدیر مدارس همدل تجلیل و قدردانی کردیم.

وی خاطرنشان کرد: در این مدارس که در مقاطع ابتدایی، متوسطه اول و دوم بوده بیش از 600 دانش آموز در این مدارس به صورت رایگان ثبت نام کردند.

معاون فرهنگی کمیته امداد استان اردبیل گفت: در قالب طرح مدرسه همدل که با همراهی آموزش و پرورش استان اردبیل برگزار می شود ثبت نام دانش آموزان نیازمند در این مدارس به صورت رایگان انجام می شود تا از بابت هزینه های تحصیلی مبلغی از این دانش آموزان دریافت نشود.

توحیدی بیان کرد: 16 هزار دانش آموز و 750 دانشجو تحت پوشش کمیته امداد هستند و از خدمات متنوع این نهاد انقلابی بهره می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از مدیران 144 «مدرسه همدل»

تجلیل از مدیران 144 «مدرسه همدل»