مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 09:552023-08-24سياسي

تشریح خدمات دولت در حوزه فرهنگ/تدوین نقشه مهندسی فرهنگی استان


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی از ترسیم سند تحول بر مبنای تقویت فرهنگ ایرانی- اسلامی خبر داد و گفت:تدوین نقشه مهندسی فرهنگی استان با اعتبار 125 میلیون تومان در حال اجرا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی فرخنده صبح پنجشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت هفته دولت، با بیان اینکه رمز ماندگاری شهید رجایی، خداباوری و خدا محوری بود که در تاریخ انقلاب ماندگار شد، افزود: برای برون رفت از مشکلات نیازمند تفکر شهید رجایی هستیم.

وی با بیان اینکه وزارت ارشاد در اولین نگاه در چهار حوزه تحولی اعم از ساختار، زیرساخت، منابع و محتوا حرکت کرده است، گفت: طی دو سال گذشته، اعتبارات استان در بخش تملک 107 درصد و اعتبارات فصل پنج هم 104 درصد داشته است.

فرخنده از ترسیم سند تحول بر مبنای تقویت فرهنگ ایرانی- اسلامی خبر داد و گفت: تحقق 122 درصدی مشاغل تعهدی، کسب رتبه های برتر در جذب اعتبارات و فعال کردن شورای فرهنگ عمومی از جمله اقدامات انجام شده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر جلسات شورای فرهنگ عمومی در خراسان جنوبی و شهرستان ها فعال بوده و طرح های متعددی اعم از جهاد تبیین استان از دل این شوراها بیرون آمده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی پرداختن به آموزش و تربیت مربی قرآن را از دیگر اقدامات انجام شده دانست و گفت: سا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح خدمات دولت در حوزه فرهنگ/تدوین نقشه مهندسی فرهنگی استان

تشریح خدمات دولت در حوزه فرهنگ/تدوین نقشه مهندسی فرهنگی استان