مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 15:002023-08-23فرهنگي

فعالیت رسمی «شبکه کتاب» در تلوبیون آغاز شد


مراسم آغاز به کار رسمی «شبکه کتاب» در تلوبیون با حضور معاون فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون فضای مجازی صداوسیما و مدیرعامل مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار هنر خبرگزاری فارس، نخستین شبکه تلویزیونی اینترنتی کتاب سال گذشته همزمان با برگزاری سی امین دوره هفته کتاب و پس از امضای تفاهم ‎نامه این شبکه با معاونت فضای مجازی سازمان صدا و سیما و اخذ مجوز تأسیس و راه ‎اندازی شبکه اختصاصی کتاب در بسترهای مجازی طرح‎ ریزی و پایه گذاری شد.

صبح امروز و پس از چندماه فعالیت آزمایشی، مراسم آغاز به کار رسمی شبکه کتاب در تلوبیون با حضور یاسر احمدوند، معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، غلامرضا نوری، معاون فضای مجازی صدا و سیما و علی رمضانی، مدیرعامل مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران در ساختمان معاونت فضای مجازی صداوسیما برگزار شد.

کتاب کالای مورد نیاز همه مردم با سلیقه ها و سنین مختلف است   یاسر احمدوند در این مراسم گفت: طی این مدت این شبکه زیرنظر مؤسسه خانه کتاب و ادبیات ایران و گروه حرفه ای به طراحی، ساماندهی و تولید برنامه های مختلف فعالیت می کرد.

این شبکه کتاب محور که  فعالیت رسمی خود را آغاز می کند، به یک نهاد یا سازمان، مربوط نیست؛ زیرا کتاب کالای مورد نیاز همه مردم با سلیقه ها و سنین م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت رسمی «شبکه کتاب» در تلوبیون آغاز شد

فعالیت رسمی «شبکه کتاب» در تلوبیون آغاز شد