مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 شهریور 1402 ساعت 09:102023-09-03اقتصادي

پرداخت 796 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد


مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی از پرداخت 796 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به متقاضیان تحت پوشش در سال جاری خبر داد.

- بیرجند- مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی از پرداخت 796 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به متقاضیان تحت پوشش در سال جاری خبر داد.

محمد عرب در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به تاکیدات رهبری مبنی بر اشتغالزایی بیان کرد: در سال جاری برای ایجاد هفت هزار و 600 فرصت شغلی برای جامعه هدف برنامه ریزی شده است.

وی از پرداخت 796 میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال به متقاضیان تحت پوشش در سال جاری خبر داد و گفت: طی دو سال گذشته 9 هزار و 386 فرصت شغلی با اعتبار شش هزار و 211 میلیارد ریال تسهیلات ایجاد شده است.

عرب با بیان اینکه همه فعالیت های این نهاد مبتنی بر مردمی سازی است به این معنا که هیچکدام از فعالیت های کمیته امداد بدون مشارکت مردم انجام نمی شود، افزود: کوچک سازی مجموعه امداد و واگذاری امور به مراکز نیکوکاری از سال 92 شروع شده و هم اکنون 151 مرکز نیکوکاری در محلات استان فعال هستند.

وی با اشاره به صندوق قرض الحسنه امداد ولایت خراسان جنوبی، اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 20 هزار و 820 فقره تسهیلات قرض الحسنه از سوی این صندوق به ارزش دو هزار و 312 میلیارد ریال پرداخت شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 796 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد

پرداخت 796 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال به مددجویان کمیته امداد