مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 19:302023-09-02فرهنگي

برگزیدگان جشنواره صنعت چاپ در اردبیل تجلیل شدند


همزمان با 11 شهریور روز ملی صنعت چاپ برگزیدگان دهمین دوره جشنواره صنعت چاپ در استان اردبیل تجلیل شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، در این مراسم که عصر شنبه در موزه شهرداری اردبیل برگزار شد، هاشم اروج زاده از مدیران با سابقه صنعت چاپ اردبیل و چاپخانه دار شیران نگار، شهروز گلدوست چاپ آریتان، عزت بندعلیزاده چاپ بندعلیزاده، بهبود بقایی چاپخانه بعثت، مصطفی نعمتی لیتوگرافی نقش نگار اردبیل، امیر شهبازی طراح و گرافیست و داوود درگاهی از مشگین شهر به عنوان مدیر چاپخانه افست درگاهی تجلیل و تکریم شد.

در این مراسم همچنین از خانواده پیشکسوتان صنعت چاپ مرحوم عزیز و طاهر صابر قدردانی شده و از صحاف برگزیده جشنواره حامد اسحق زاده به عنوان صحافی متین قدردانی شد.

در این مراسم همچنین از پیشکسوت مهرسازی خلیل محمدیان و نویسنده و پژوهشگر جشنواره حیدر محمدیان اردی تجلیل و قدردانی شد و نماد موزه شهرداری به خاطر خدمات حیدر محمدیان در گردآوری آثار چاپ در موزه شهرداری تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

در این مراسم مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: صنعت چاپ در کشور ما سابقه دیرینی دارد و بعد از ورود اسلام به ایران، صنعت چاپ با هنرمندی خاص در قالب کتاب سازی، جلدسازی و صحافی قدمت و پیشینه ای با عظمت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان جشنواره صنعت چاپ در اردبیل تجلیل شدند

برگزیدگان جشنواره صنعت چاپ در اردبیل تجلیل شدند