مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 08:302023-08-29حوادث

خودروی حامل 26 کیلوگرم تریاک در لاهیجان متوقف شد


رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر گیلان از کشف 26 کیلوگرم تریاک در خودروی 206 و دستگیری 2 نفر در شهرستان لاهیجان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ علی احمدپور اظهار کرد: مبارزه با پدیده شوم مواد مخدر به عنوان یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده ها و سر منشأ بسیاری از ناهنجاری های اجتماعی، نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهادهای مسئول با مجموعه انتظامی است.

وی در ادامه به دریافت خبری مبنی بر فعالیت 2 قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان اشاره کرد و گفت: پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرده و پیگیری موضوع را در دستور کار قرار داد.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان گیلان با اعلام اینکه با اقدامات فنی صورت گرفته، خودرو پژو 206 قاچاقچیان حین انتقال مواد مخدر در شهرستان لاهیجان توسط پلیس شناسایی و متوقف شد، افزود: در بازرسی از این خودرو، 26 کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان 33 و 35 ساله دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.

سرهنگ احمدپور در پایان تصریح کرد: پلیس در راستای خدمتگزاری مطلوب به مردم بسترهای ارتباطی خوبی چون سامانه 128 را راه اندازی کرده و با دریافت اخبار و گزارشات در خصوص مواد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودروی حامل 26 کیلوگرم تریاک در لاهیجان متوقف شد

خودروی حامل 26 کیلوگرم تریاک در لاهیجان متوقف شد