مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 10:502023-09-19اقتصادي

ایست قلبی سامانه 124 سازمان حمایت / قیمت ها به روز نمی شود


باوجود اینکه وزارت صمت، سامانه 124 را به عنوان مرجع رسمی اطلاع رسانی قیمت کالا و خدمات معرفی کرده است، بررسی ها نشان می دهد که اطلاعات این سامانه به روزرسانی نشده و مردم نمی ‎توانند قیمت کالا ‎ها را به صورت دقیق در این سامانه استعلام کنند.

- باوجود اینکه وزارت صمت، سامانه 124 را به عنوان مرجع رسمی اطلاع رسانی قیمت کالا و خدمات معرفی کرده است، بررسی ها نشان می دهد که اطلاعات این سامانه به روزرسانی نشده و مردم نمی ‎توانند قیمت کالا ‎ها را به صورت دقیق در این سامانه استعلام کنند.

آشفتگی قیمت کالا ها و خدمات در برخی از بازار ها بر هیچ کسی پوشیده نیست و حتی گه گاه خود مسئولان نیز به تفاوت قیمت کالا های یکسان اشاره داشته اند؛ هنوز مردم ماجرای گوجه فرنگی ارزان قیمت، نزدیک منزل یکی از رؤسای جمهور کشور را فراموش نکرده اند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازتسنیم، به سبب اهمیت قیمت یکسان در کلیه گروه های کالایی و خدماتی، وزارت صمت از سامانه ای تحت عنوان سامانه 124 رونمایی کرد تا مردم علاوه بر اطلاع رسانی از قیمت هر گروه کالایی و خدماتی، گران فروشان را نیز به وزارت صمت معرفی کنند تا شاهد آشفتگی و نابسامانی در بازار نباشیم.

ایست قلبی سامانه 124 جست وجوی خبرنگار تسنیم در سامانه 124 حکایت از این دارد که در برخی از بخش ها نظیر لوازم خانگی، قیمت های درج شده در سام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایست قلبی سامانه 124 سازمان حمایت / قیمت ها به روز نمی شود

ایست قلبی سامانه 124 سازمان حمایت / قیمت ها به روز نمی شود