مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 10:052023-09-14حوادث

هشدار به مسافران سواحل خزر: دل به دریا نزنید!


در چهار روز گذشته چهار نفر از مسافرانی که به ساحل بابلسر و محمودآباد رفته بودند با نادیده گرفتن هشدارها و شنای شبانه، دل به دریا زدند و جان خود را از دست دادند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، این چهار جوان بدون در نظر گرفتن سوت های هشدار ناجیان غریق مستقر در ساحل با شنای شبانه و شنا در منطقه ممنوعه جان خود را از دست دادند.

یک مرد 26 ساله تهرانی، مرد 47 ساله فریدونکناری و جوان 33 ساله قوچانی سه نفر از مسافرانی بودند که به صورت شبانه در دریای خزر شنا کردند و جان خود را از دست دادند.

همچنین یک جوان 18 ساله قائمشهری و جوان 20 ساله مشهدی با شنا در منطقه ممنوعه در ساحل بابلسر جان خود را در پنج روز گذشته از دست دادند.

این چهار مسافر غرق شده در وضعیتی دل به دریا زده بودند که هواشناسی طی صدور هشداری، شنا در خزر را ممنوع اعلام کرده بود.

در اجرای طرح دریا در تابستان امسال با توجه به تدابیر اندیشیده شده آمار فوتی ها به شدت کاهش یافت و از طرف دیگر آمار نجات یافتگان در دریای خزر در تابستان سال جاری به یک هزار نفر رسیده است.

مسافران به هشدارها توجه نمی کنند رییس هیات نجات غریق بابلسر در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان داشت: متاسفانه در روزهای اخیر با توجه به مواج بودن دریا ناجیان تلاش مضاعفی را انجام می دهند اما مسافران به هشدارها توجه نمی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار به مسافران سواحل خزر: دل به دریا نزنید!

هشدار به مسافران سواحل خزر: دل به دریا نزنید!