مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 شهریور 1402 ساعت 19:352023-08-24اقتصادي

قول مساعد برای نرخ گذاری قیمت برنج


هدف از اعتراض نمایندگان شمالی نرخ گذاری قیمت برنج، تشکیل سازمان برنج و استراتژیکی قرار گرفتن محصول برنج بود که مصوب و در انتظار اجرایی شدن آن هستیم.

- ایسنا/مازندران نماینده مردم بابل گفت: هدف از اعتراض نمایندگان شمالی نرخ گذاری قیمت برنج، تشکیل سازمان برنج و استراتژیکی قرار گرفتن محصول برنج بود که مصوب و در انتظار اجرایی شدن آن هستیم.

مهدی سعادتی امروز در حاشیه نمایشگاه دستاوردهای دولت در گفت وگو با ایسنا با تبریک هفته دولت از رشد و توسعه حوزه آبرسانی در 70 نقطه شهرستان بابل خبر داد و اظهار کرد: در دولت سیزدهم برای آبرسانی به شهرهای گروه الف 600 میلیارد تومان اعتبار اختصاص داد.

وی افزود: در حوزه فاضلاب که بابل دچار عقب ماندگی عدیده بود با پیگیری انجام شده با اعتبار 780 میلیارد تومان فاز دوم فاضلاب بابل کلنگ زنی و آغاز به کار کرد.

سعادتی از رشد و اجرای طرح هادی روستایی از 26 درصد به 33 درصد خبر داد و یادآور شد: برای یک هزار و 250 کیلومتر راه اصلی و روستایی شهرستان بابل 80 پروژه در دستور کار قرار گرفت و اجرایی شد.

نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه برای نخستین بار در حوزه محیط زیست 12 تصفیه خانه در این شهرستان احداث شد، تصریح کرد: تخصیص اعتبار 20 میلیارد تومانی در حوزه فیبر نوری و 170 میلیارد تومانی برای ایجاد دک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قول مساعد برای نرخ گذاری قیمت برنج

قول مساعد برای نرخ گذاری قیمت برنج