مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 شهریور 1402 ساعت 19:502023-09-12اجتماعي

پرونده 6 شرکت متخلف بار و مسافر در کمیسیون تجدید نظر بررسی شد


معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه بیشترین تخلفات حمل و نقل مربوط به باربری است، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال وبختیاری حسین مالکی، گفت: کمیسیون تجدیدنظر رسیدگی به تخلفات شرکت های حمل و نقل بار و مسافر استان در زمان های مختلف با حضور قاضی کمیسیون ماده 5 قانون راهنمایی و رانندگی و اعضای کمیسیون شرکت های مختلف تشکیل می شود.

 معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری افزود: این کمیسیون در سال جاری برای سومین بار تشکیل شد و در جلسه آخر وضعیت 6 پرونده متخلف مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد: شرکت های خدماتی این اداره کل به 2 دسته شرکت های بار و مسافر تقسیم می شوند که بیشترین تخلفات مربوط به شرکت های باربری است.

مالکی بیان داشت: نگرفتن بارنامه، نگرفتن صورت وضعیت، عدم پرداخت کرایه بار، صدور صورت وضعیت صوری، عدم رعایت مقررات و شئونات اسلامی، نداشتن کارت هوشمند و بیمه جزء تخلفات این شرکت ها به حساب می آیند که برابر قانون با آن ها برخورد می شود.

 معاون حمل ونقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان، گفت: بسته به تعداد و نوع تخلفات میزان جریمه شرکت ها از یک تا پنج میلیون توما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرونده 6 شرکت متخلف بار و مسافر در کمیسیون تجدید نظر بررسی شد

پرونده 6 شرکت متخلف بار و مسافر در کمیسیون تجدید نظر بررسی شد