مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 شهریور 1402 ساعت 20:152023-08-26سياسي

افزایش 3/5برابری پیش ثبت نام انتخابات خراسان رضوی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بود


معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی با اشاره به پیش ثبت نام 3 هزار و 672 نفر در انتخابات امسال گفت: افزایش 3/5برابری پیش ثبت نام کنندگان دوازدهمین مرحله انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان رضوی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کاشمر، سیدهادی طباطبایی عصر امروز در جلسه شورای اداری کاشمر با اشاره به اینکه مرحله اول انتخابات که پیش ثبت نام بود به خوبی و با موفقیت انجام شد، اظهار کرد: همت مردم در اولین گام انتخابات امسال مشت محکمی بر دهان یاوه گویان نظام زد.

  معاون استاندار خراسان رضوی ادامه داد: اگرچه دشمن تمام تبلیغات و رسانه های خود را به میدان آورند که مردم را از حضور در صحنه انتخابات مایوس و نسبت به نتایج انتخابات دلسرد کنند، اما خوشبختانه حضور مردم در مرحله پیش ثبت نام تمام توطئه ها و دسیسه هایشان را نقش برآب کرد.

وی با بیان اینکه در مرحله پیش ثبت نام 3 هزار و 672 نفر در خراسان رضوی اعلام آمادگی کردند، افزود: در انتخابات دوره قبل هزار و 114 نفر پیش ثبت نام کردند، که این تعداد در انتخابات امسال 3.

5 برابر افزایش یافته است.

  معاون استاندار خراسان رضوی ادامه داد: در شرایط اقتصادی و شرایطی که هجمه های سیاسی و اجتماعی دشمن رو به افزایش است، این اقبال در مرحله پیش ثبت نام از انتخابات نشان از آگاهی و دشمن ست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 3/5برابری پیش ثبت نام انتخابات خراسان رضوی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بود

افزایش 3/5برابری پیش ثبت نام انتخابات خراسان رضوی مشت محکمی بر دهان یاوه گویان بود