مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 شهریور 1402 ساعت 13:502023-09-10سياسي

آخرین جلسه قرارگاه اربعین در مرز مهران برگزار شد


با حضور فرمانده قرارگاه اربعین آخرین جلسه این قرارگاه در مرز مهران برگزار و از زحمات و تلاش های تمامی اعضا و کمیته های زیرمجموعه قرارگاه قدردانی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سردار محمد شرفی، به نیابت از فرمانده کل انتظامی کشور از زحمات تمامی کارکنان در خدمتگزاری به زائران حسینی (ع) تقدیر و برای آنان آرزوی سلامتی و عاقبت بخیری کردند.

وی بیان کرد: اربعین بزرگترین اجتماع بشری در جهان و نمایش قدرت الهی برای جمع کردن ده ها میلیون انسان حول محور انسان کامل و معصوم برای تشکیل ارتش منجی عالم است.

سردار شرفی افزود: شور و عظمت اربعین حسینی نه فقط به شیعیان بلکه به همه آزادی خواهان جهان از هر دین و فرقه و نژادی تعلق دارد و این اجتماع عظیم، فرصت مغتنمی برای حفظ و تقویت ارزش ها و آرمان های عاشورایی و تثبیت اقتدار جبهه مقاومت از سوی عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است.

وی ادامه داد: بی شک تمایل و رغبت زائد الوصف آزادگان عالم برای زیارت امام حسین (ع)، همواره جاری و ساری بوده و این اوج دلبستگی و ارادت در مراسم اربعین سال جاری به منصه ظهور می رسد.

این مقام ارشد انتظامی مطرح کرد: فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران نیز با اقدام ها و عملکرد بی نظیر و اتخاذ تدابیر امنیتی، انتظامی و شد آمدی، شرایط لازم برای برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین جلسه قرارگاه اربعین در مرز مهران برگزار شد

آخرین جلسه قرارگاه اربعین در مرز مهران برگزار شد