مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 شهریور 1402 ساعت 10:552023-09-11اقتصادي

نشست فعالان گردشگری استان فارس و چین برگزار شد


در نشست هم اندیشی مسئولان و فعالان گردشگری فارس با هیأت مقامات اداره فرهنگ و گردشگری استان ژجیانگ کشور چین بر ضرورت سرمایه گذاری در راستای افزایش هتل، - ایسنا/فارس در نشست هم اندیشی مسئولان و فعالان گردشگری فارس با هیأت مقامات اداره فرهنگ و گردشگری استان ژجیانگ کشور چین بر ضرورت سرمایه گذاری در راستای افزایش هتل، مراکز اقامتی، حمل و نقل مناسب هوایی و آموزش راهنمایان چینی زبان فارس تأکید شد.

در این نشست که به میزبانی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان فارس برگزار شد، مسئول هماهنگی امور معاونت گردشگری این اداره کل ضمن خوش آمد گویی به گروه چینی گفت: این نشست به منظور هماهنگی و تبادل نظر در راستای تعاملات دوسویه هر دو استان در حوزه های گردشگری، سرمایه گذاری و صنایع دستی برگزارشده است.

به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی فارس، روح الله روانشاد در این جلسه ضمن معرفی ظرفیت های گردشگری استان در حوزه های گردشگری، تاریخی، فرهنگی، ادبی ، طبیعی، مذهبی، گردشگری سلامت گفت: شیراز با فعالیت حدود 1500 تأسیسات گردشگری شامل هتل، هتل آپارتمان، اقامتگاه های بوم گردی و.

، دفاتر خدمات مسافرتی و جهانگردی و بیش از 3000 راهنمای گردشگری مسلط به زبان های خارجی ظرفیت مناسبی برای پذیرش گروه های خارجی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست فعالان گردشگری استان فارس و چین برگزار شد

نشست فعالان گردشگری استان فارس و چین برگزار شد