مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 شهریور 1402 ساعت 09:252023-08-30ورزشي

اولویت ورزش تایباد تعیین تکلیف پروژه های نیمه تمام است


رییس اداره ورزش و جوانان تایباد گفت: اولویت ورزش شهرستان تایباد تعیین تکلیف پروژه های نیمه تمام شهرستان است که سال ها از شروع کار اجرایی آنها گذشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسن شاهرخی شامگاه سه شنبه در نشست خبری که در محل اداره ورزش و جوانان تایباد برگزار شد، اظهار کرد: ادغام سازمان ملی جوانان و سازمان تربیت بدنی با توجه به حوزه بزرگ ورزش و حواشی اطراف آن بخش جوانان را به حاشیه برده است، از طرفی نیرویی به اداره در حوزه جوانان افزوده نشد و همان چارت سابق به ارائه خدمات پرداخت.

رییس اداره ورزش و جوانان تایباد با بیان اینکه اداره ورزش و جوانان تایباد یک نیرو دارد، گفت: جامعه مخاطب ما تقریباً اکثر جمعیت شهرستان را شامل می شود و ما با یک نیرو رسمی و 3 نیروی هیأتی مشغول خدمات هستیم، با این حال در همین پنج ماه، 6 کارگاه در حوزه های فضای مجازی، اعتیاد، قبل، بعد و حین ازدواج و بهداشت برگزار کردیم.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه حمایت از صنایع دستی با استقبال خوبی انجام شد و تلاش داریم با وجود فقر نیروی انسانی این کارگاه ها و نمایشگاه ها را در جهت حمایت از جوانان شهرستان ادامه دهیم.

شاهرخی با بیان اینکه 30 هیأت ورزشی در شهرستان وجود دارد، گفت: ورزش و جوانان تایباد به دنبال ایجاد هیأت هایی در دو بخش دیگر شهرستان است، دلیل این کار نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت ورزش تایباد تعیین تکلیف پروژه های نیمه تمام است

اولویت ورزش تایباد تعیین تکلیف پروژه های نیمه تمام است