مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 14:382023-08-28سياسي

سرلشگر باقری: اربعین حسینی نمایش اقتدار اسلام است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی دانشجو، سرلشکر محمد باقری در قرارگاه اربعین ضمن قدردانی از فعالیت های مجاهدانه نیروهای انتظامی کشور گفت: تمام افرادی که به صورت شبانه روزی در مرز در حال خدمت رسانی به زائران سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) هستند .

- رییس ستاد کل نیروهای مسلح، اربعین حسینی را یک رزمایش معنوی، دینی و مذهبی و نمایش اقتدار اسلام عنوان کرد و گفت: قریب به یک میلیون و 250 هزار نفر در 10 روز گذشته از مرزها خارج شدند بدون اینکه کوچکترین مشکلی به وجود آید و کارها به خوبی در حال انجام است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی دانشجو، سرلشکر محمد باقری در قرارگاه اربعین ضمن قدردانی از فعالیت های مجاهدانه نیروهای انتظامی کشور گفت: تمام افرادی که به صورت شبانه روزی در مرز در حال خدمت رسانی به زائران سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) هستند قطعا اجر و پاداش خداوند متعال نصیب همه آن ها خواهد شد.

وی ادامه داد: مسئله اربعین و این رزمایش معنوی، دینی و مذهبی، نمایش اقتدار اسلام است؛ تمامی اقداماتی که در مرزها در راستای خدمت رسانی به زائران، برقراری نظم و امنیت در مرزها و از همه مهم تر امنیت ملی کشور انجام می شود، بسیار حائز اهمیت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشگر باقری: اربعین حسینی نمایش اقتدار اسلام است

سرلشگر باقری: اربعین حسینی نمایش اقتدار اسلام است