مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 شهریور 1402 ساعت 14:002023-09-13سياسي

اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟


اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) بیست و دوم شهریور ماه 1402هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات شان پاسخ دادند.

- اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) بیست و دوم شهریور ماه 1402هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات شان پاسخ دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید ابراهیم رییسی در بخشی از سخنانش در جلسه امروز هیات دولت، ضمن تقدیر از گزارش وزارت نفت درباره تلاش برای به صفر رساندن سوزاندن گازهای سمی در مشعل ها، خواستار تسریع در به نتیجه رسیدن هر چه سریع تر این طرح عظیم، ماندگار و موثر در صیانت از سرمایه های ملی و نیز حفاظت از محیط زیست شد.

در همین جلسه وزیر جهادکشاورزی گزارشی از وضع سلامت نهاده های دامی در سیلوهای همدان ارائه کرد و رییس جمهور ضمن قدردانی از پیگیری های صورت گرفته، بر ضرورت شفاف سازی دقیق، جامع و به هنگام نسبت به شائبه آفرینی ها تاکید کرد.

همچنین مشروح گفت وگوهای امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، جواد اوجی وزیر نفت، علی سلاجقه رییس سازمان محیط زیست، محمد علی زلفی گل وزیر علوم، محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی ایران، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات، محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور، عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی و گرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟

اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه دولت چه گفتند؟