مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 شهریور 1402 ساعت 18:152023-09-02ورزشي

نوجوانان و جوانان اسکیت باز قمی در سکوی دوم و سوم مسابقات کشوری قرار گرفتند


رییس هیئت اسکیت استان قم از کسب دو عنوان نائب قهرمانی و مقام سومی توسط تیم ورزشکاران قمی در مسابقات قهرمانی دستجات آزاد کشوری در رشته اسکیت هاکی خبر داد و این استان را در این رشته جزء استان های سرآمد کشور معرفی کرد.

- ایسنا/قم رییس هیئت اسکیت استان قم از کسب دو عنوان نائب قهرمانی و مقام سومی توسط تیم ورزشکاران قمی در مسابقات قهرمانی دستجات آزاد کشوری در رشته اسکیت هاکی خبر داد و این استان را در این رشته جزء استان های سرآمد کشور معرفی کرد.

حمیدرضا جلیلی رییس هیئت اسکیت استان قم در گفت وگو با خبرنگاران، گفت: مسابقات دستجات آزاد کشوری در رشته اسکیت هاکی در ایام گرامیداشت هفته دولت یعنی در تاریخ هشتم و نهم شهریور ماه، در آکادمی اسکیت قم واقع در دهکده فرهنگی ورزشی شهید شهناز زاده و در سه رده سنی در بخش پسران برگزار شد.

وی افزود: تنها مجموعه استاندارد اسکیت هاکی در قم تاسیس شده و نزدیک به یک سالی می شود که روند تکمیلی آن رو به پایان است و با این ظرفیت موجود می توانیم رشته اسکیت هاکی را به سرعت در استان رشد دهیم.

جلیلی با بیان اینکه استان قم در رشته اسکیت هاکی جزء استان های سرآمد است، عنوان کرد: استان قم به ویژه در بخش پایه نوجوانان و جوانان در این رشته سرآمد است و در تلاشیم تیم نونهالان را هم در استان تشکیل دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوجوانان و جوانان اسکیت باز قمی در سکوی دوم و سوم مسابقات کشوری قرار گرفتند

نوجوانان و جوانان اسکیت باز قمی در سکوی دوم و سوم مسابقات کشوری قرار گرفتند