مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 شهریور 1402 ساعت 15:202023-08-28اقتصادي

سامانه سیار خونگیری در شهرستان نکا راه اندازی شد


همزمان با هفته دولت سامانه سیار خونگیری به ارزش 170 میلیارد ریال در بوستان شهدای گمنام شهرستان نکا راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالله محمدی مدیرکل انتقال خون مازندران بعدازظهر دوشنبه درحاشیه این مراسم افزود: سامانه سیار خونگیری با امکانات مجهز یک پایگاه ثابت انتقال خون با همکاری مسئولان استانی و شهرستانی از استان همجوار به استان مازندران و شهرستان نکا انتقال یافته است و امروزشاهد افتتاح و راه اندازی این سامانه پیشرفته در هفته دولت هستیم.

وی افزود: این سامانه از هفته آینده روزهای شنبه از ساعت 8 و 30 صبح الی 11 و 30 در بوستان شهدای گمنام نکا آماده خدمت رسانی به مردم نوعدوست شهرستان نکا است.

محمدی فیروزجایی در خصوص امکانات سامانه سیار خونگیری، گفت: سامانه کاملاً مجهز با تمامی امکانات یک پایگاه انتقال خون ثابت از جمله شش تخت خونگیری اتوماتیک، دو یخچال بانک خون و سایر تجهیزات مربوط به خونگیری است.

مدیرکل انتقال خون به وجود 137 بیمار خاص در شهرستان نکا و همچنین دو مرکز درمانی با 97 تخت فعال اشاره کرد و گفت: این بیماران نیاز مستمر و دائم به خون و فرآورده های خونی دارند و از مردم نیکوکار و ایثارگر شهرستان نکا انتظار داریم که همانند گذشته در امر اهدای خون مشارکت کنند و یاری رسان بیماران باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه سیار خونگیری در شهرستان نکا راه اندازی شد

سامانه سیار خونگیری در شهرستان نکا راه اندازی شد