مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 شهریور 1402 ساعت 10:552023-08-29بين الملل

بدگویی وزیر جنگ رژیم موقت از ایران در دیدار با گوترش


«یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم موقت صهیونیستی در دیدار با دبیر کل سازمان ملل در مقر این سازمان در نیویورک، به بدگویی و رایزنی علیه ایران و حزب الله لبنان پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، در ادامه لابی های رژیم موقت صهیونیستی علیه ایران و حزب الله لبنان، وزیر جنگ رژیم از فرصت دیدار با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل برای پیشبرد مواضع تل آویو ضد ایران و جبهه مقاومت استفاده کرد.

منابع رسانه ای رژیم صهیونیستی خبر دادند، یوآو گالانت وزیر جنگ و گیلعاد اردان نماینده این رژیم در سازمان ملل روز دوشنبه (دیروز) با حضور در مقر سازمان ملل با دبیرکال این سازمان دیدار کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازروزنامه صهیونیستی جروزالم پست ، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در دیدار با گوترش علیه ایران و حزب الله لبنان موضع گرفت و مدعی اقدامات تحریک آمیز در مرز شمالی فلسطین اشغالی (مرز لبنان و رژیم صهیونیستی) توسط آنها شد.

یوآو گالانت بدون اشاره به ادامه اقدامات تحریک آمیز رژیم صهیونیستی و اشغالگری اراضی لبنان توسط این رژیم خطاب به گوترش اعلام کرد که سازمان ملل باید علیه تشدید تنش احتمالی در مرز شمالی اسراییل توسط ایران و حزب الله اقدام کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدگویی وزیر جنگ رژیم موقت از ایران در دیدار با گوترش

بدگویی وزیر جنگ رژیم موقت از ایران در دیدار با گوترش