مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 شهریور 1402 ساعت 11:352023-08-23اقتصادي

زمین های شهرک تخصصی بادام چهارمحال و بختیاری آماده واگذاری شد


مرحله نخست زمین های نخستین شهرک تخصصی بادام این شهرستان در هفته دولت واگذار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری حجت الله رییسی گفت: مرحله نخست زمین های نخستین شهرک تخصصی بادام شهرستان سامان در هفته دولت واگذار می شود.

سرپرست جهاد کشاورزی سامان ادامه داد: نقش بادام در اقتصاد استان باید ارتقا پیدا کند و از این حیث به راحتی می توان جایگاه مناسبی را برای این محصول در نظر گرفت به شرطی که زنجیره ارزش نیز مورد توجه قرار گیرد.

وی افزود: نخستین شهرک تخصصی بادام در سامان با هدف فرآوری و صادرات بادام در سه فاز اجرایی می شود که از مهمترین سیاست های اقتصادی در این شهرستان به شمار می رود.

رییسی اضافه کرد: در فاز یک این طرح مقرر شد متقاضیانی که بالاترین امتیاز را دریافت کرده اند به انجمن بادام معرفی و پس از تایید نهایی به مدیریت صنایع تبدیلی و تکمیلی سازمان جهاد کشاورزی استان جهت دریافت پروانه تاسیس و در نهایت به شرکت شهرک های صنعتی جهت واگذاری زمین معرفی شوند.

وی، هدف از راه اندازی شهرک تخصصی بادام را  برندسازی و هدایت صادرکنندگان بادام، بازاریابی بهتر، فروش بیشتر و رشد ارزش تجاری این محصول و اشتغال زایی چند صد نفری در این شهرستان عنوان کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمین های شهرک تخصصی بادام چهارمحال و بختیاری آماده واگذاری شد

زمین های شهرک تخصصی بادام چهارمحال و بختیاری آماده واگذاری شد